miercuri, 27 ianuarie 2010

Ce zic altii despre mine...de Ligia Panzariu

Pentru ca in "vremile"astea de crize si stresiuni nimeni nu invoca rasul,publicam pentru amatori de distractii si povesti slabe "Perlele lui Lijie "!

"….intru pe net si is usor pleszzzznita de-un val de oboseala care combinat cu miciile erori pamanesti care se afla pe net si hi5 ma induce-n eroare si brusc imi indrep ochii la un id de mess co poza shucara:>

Dau de doua ori pac pac pe shoricel..si intru pe fatuca, pe Andraa..apoi incepe distractia…vorbim despre melci zburatori care mesteca guma turbo si despre nasturii care au ceva baiuri la mansardaaa!ok nu asta partea interesanta,continuuuuamm cu baiurile noastre si incepem a ne da drumu la eul nostru de care io cam incerc sa-l lepad dar culorile din curcubeul zambetelor usor ma afecteaza si imi invadeaza cutiutza cu imajini la care i se cam strica banda peste zi=)))

Fata asta Andrushhca ii cam muza pt mine…ase ma face sa aiurez cateodata de si io ma mir si mai scoate cate una ca tat rad repet rad; ))..mi-o zis sa –mi las stelutzele din mica cutiutza sa zburde pe campul unde florile danseaza pe manele ( s-or stricat si astea de cap) oricum o anuntat ca ma face vedeta azi ase ca am zis ca profitttt nu aman sansa:X ase ma bucur s-o stiu pe fatuca asta care bate campiiii ase ca mine ..de multe ori ma gandesc ca Flacara aiesta VILoET a lu` geoana asta ne cam afecteaza gandirea si usor aberam tat timpu!! Da io zic ca-i de bine.Deci andra esti cea mai tare si daca vreodata vreau sa-tzi zic baiu sau oful sau sa aberez si sa-mi pun notele muzicale sa paraseasca portativu la tine vin..nu ma prezint ca va d-tz` seama cine poate abera atat cateodata=))) "

Smile ! :D

Niciun comentariu: