joi, 13 ianuarie 2011

"3 idioti"

Hello si Aal izz well! :P
Nu ma pot abtine! Saptamana asta am vazut cel mai fain film din viata mea! Cu siguranta a intrat in topul filmelor mele preferate.Imbinand drama cu comedia,ingustimea mintii omenesti cu ingeniozitatea pe de alta parte,a iesit filmul perfect,care nu corespunde comediilor "triste" din era noastra. "Trei idioti" ,mi-a fost recomandat a fi vizionat inainte de sesiune,pentru a elimina stresul ,dar s-a dovedit a fi filmul din care am invatat mai multe lucruri decat imi puteam imagina. La a 2a vizionare(si e rar cand obisnuiesc sa vad un film de mai multe ori),a unui film de 3 ore,marca Bollywood,in aceasta saptamana,ma declar captivata de tot ce inseamna "Trei idioti" .Soundtrack-urile le ascult non stop,replicile faimoase ma urmaresc si in mai putin de 2 zile mi-am determinat cativa colegi,familia,si alti prieteni sa vada acest film.Pana si tati (un infocat admirator al filmelor western si daca se poate cat mai vechi) s-a declarat fascinat si surprins intr-un mod placut de "Trei Idioti". Deoarce a stat bine cu timpul liber,a reusit sa-l vada de 2 ori in aceeasi zi:))...
E uimitor,cum invataturi despre viata si morala si din punctul meu de vedere cel mai bun film al ultimilor ani ,vin dintr-o alta lume,cu o credinta straina: Despre o prietenie adevarata,spirit de sacrificiu,frica,decizii si nu in ultimul iubire veti putea sa va puneti o gramada de intrebari si sa lamuriti o multime de lucruri...dintr-o comedie:)

So,Zoobie Doobie! Vizionare placuta ,pentru acei care v-am dat o idee de film ,iar pentru ceilalti ...Aaal IZZ weel:))
Si ceva pentru prieteni...http://www.youtube.com/watch?v=9348gtkycIg&feature=related ,doar ca n-are subtitare ,dar e profund .
Noapte buna >:D<

3 comentarii:

cielle spunea...

cu siguranta il voi viziona pt ca ai fost foarte convingatoare cu prezentarea lui!
Mai ales inainte de sesiune;)
Mult succes sa ai cu examenele, pupici

Sister spunea...

ele dear>:D< sa te uiti! ca e fain :D foarte fain si succes la examene:-s

Alex spunea...

Mai citesc şi eu din când în când ce mai scrii tu pe blog:) Când am dat peste articolul în care povesteai despre filmul "3 idioţi" mi-am zis că merită descărcat. Zis şi făcut. Am stat până noaptea târziu şi am vizonat filmul. Şi acum pot să spun că ai avut dreptate...e un film de unde poţi învăţa multe.

P.S. data viitoare când mai găseşti un film fain să ne spui şi nouă:D