miercuri, 5 ianuarie 2011

Amigdalita si faringita ...

...esofagita...stomacita...toate acute:))
"Da`,intr-adevar ai o cripta cu puroi...daca nu iti trece cu gargara cu musetel sa incerci si cu sare,o sa te doara tare .Aa...da oricum iti trebe si un antibiotic"
Mno...ce pot io sa zic?! Dupa ce m-am distrat pe la Cavnic si la Certege...era musai sa intervina si ispititoru` c-un nacaz(nu ca n-as avea si altele mai grave,dar despre alea nici nu-i de vorbit) .
Hapt la intrare ai Noul An...ma trezesc de buna dimineata,c-o amar de durere in gat,k nici nu m-am putut spala bine pe dinti.N-am bagat io de seama ce-i acolo de la inceput,da durerea m-o pus sa ma uit in oglinda sa analizez problema.Arata ce-i drept cam dubios...un fel de buba-n gat...roshie tare si mare! Ptiii drace?!!! Cu nacazuri din astea sincer nu m-am mai confruntat pana amu! Adica...ce amigdalita,k n-am avut nici knd eram mica!
Mno si m-apuc cu cate-o gargara cu bicarbonat...Rau o fost cand am realizat k nu mai stiu face gargara,si tot jumate din compozitie o inghiteam.Intr-o seara imi zice mami k ar fi bna o compresa cu otet de mere.Ca sa scap de gura ei,o fac si pe asta.O duhoare de otet imi umple camera,si aia am adormit.Da o venit ispititoru` si-n noaptea aia,de era sa ma omoare.Cine dreq sa stie ca am alergie la otetu de mereee!!! Adica stiu ca stau bine l capitolu Alergii,dapi si dintr-o compresa m-apuca?! ...No si pe la miezu` noptii incep a ma scarpina ...de-mi rupeam pielea de pe gat.Somnu era prea intens ca sa-mi dau seama care e cauza mancarimii de piele.Dupa ce mi-am tocit unghiile de atata scarpinat...si durerea imi strapungea intreaga fiintza...ma trazneste!
Compresa era de vina.Bine ,bine o arunc de-aci pan la dracu-n praznic,da` cum mai scap de iritatia de pe intreg gatul?! ...M-am infasurat bine cu o perna si cu mai multe articole din compozitia asternutului de pat,si-am adormit.! Dimineata,zici k o fost vis cele petrecute in timpul noptii,si mi-am continuat cu nepasare existenta ! Asa ca,am uitat si de buba.Imi aduceam aminte de ea,cand mancam,da io nu prea manc.!
Azi am decis sa-mi vizitez medicul de familie,nu de alta,da` deja nu-mi mai pot inghiti saliva:))...Eh aci exagerez:P
Partea proasta in toata experienta asta,e ca voi mai slabi minim 2 kg in urma tratamentului cu antibiotice...siiiiguuuur! si eu nu vreau sa mai slabesc...k sunt demult sub greutatea ideala,si imunitatea mea e cam 0...
Cam asta e !
Va salut,si pe curand:P

Niciun comentariu: