sâmbătă, 8 ianuarie 2011

un fel de adio,vine sesiunea

Pe fundal de Puya,si dupa o zi scaldata-n plictiseala ,afirm ca de nu-mi mai pasa nici de persoanele alea care-mi tot voteaza blogu ca fiind sec sau dejaba:))) Pana la urma si eu stiu asta ,nici nu intentionez sa aduc teorii despre viata si moarte aici ... Ideea e ca,nime nu-i silit sa dea click pe el.Oricat de egoist ar suna,tot ce scriu e pt mine si din mine...totul se rezuma la mine! "I don`t care what people say !"(pentru amatorii de expresii englezesti la care nu le stiu intelesu)Tocmai din cauza ca am trecut prin atatea faze "penibile" in viata mea,am luat decizia sa-mi traiesc viata dupa bunul meu plac,fara sa ma mai afecteze,ca altii ma plac sau nu ma plac,ca imi vorbesc sau ma ignora,ca o sa-mi ia un buchet de flori de ziua mea sau nu...Fara dramatism si fara regrete viata merge inainte,dar a venit timpul sa schimb si eu foaia! Ca sa rezisti in viata,trebuie sa dai din coate,fara sa iti pese...In concluzie,de-aia e sondajul ala acolo,ca sa-mi amintesc ca am si "potrivnici" pacat ca-s anonimi:)) Ca de-as afla numele lor,as vedea k nu-s cu nimic mai speciali ca mn...poate,sau poate ca nu:P
Eh,trecand peste asta, dupa o noaptea de vineri ,care s-a dovedit una extrem de furtunoasa,in care centrala sau frigideru` lui liji mi-a provocat insomnii ,si dupa o serie de nazbatii provocate de petrecerea in pijamale ieri si azi am rasfoit ceva carti pentru examenul de maine.Printre altele am gasit planta medicinala care m-ar putea salva de la anorexie,ca dupa cum ziceam intr-un post anterior,antibioticul destinat sa ma scape de amigdalita,m-a slabit 2 kg.De-aia ma gandesc sa ma intremez cu ceva ceai de chimion care cik mi-ar da pofta de mancare necesara.
Ceea ce voriam sa zic nu mai stiu:)) ,deoarce am inceput sa scriu ieri ,cand pe parcurs mi-a perit inspiratia. Si pentru ca maine dimineata am de finalizat studiul intr`ale vegetalelor,pe care sper sa nu`l reiau in toamna,ma retrag ca maine dimineata sa nu fac "scheciuri" la trezire:))
E aproape 90 % k sesiunea ma va obliga sa pastrez distanta fata de blog si feisbuc ,unde apropo,mi-am gasit neamuri ce nu le-am vazut de 10 ani si unde imi pierd vremea cand nu ma mai cauta nici mesajele de la 123...asa ca,va urez sesiune placuta si un somn plin de fantezii mirabolizante ,drumetii pe norisori,alergari prin calea lactee,si dansuri de societate printre stele !




Niciun comentariu: