vineri, 7 ianuarie 2011

animale vs.vegetale !


Ma gandeam sa va prezint ultima isprava marca "andra",adica prima pe anu asta.
De cateva zile pentru ca oricum n-am nimic mai de treaba de facut,sarbatorile s-o dus k si cum n-au fost,nacazurile au curs mai ceva k apa de canal si m-am pus pe rasfoit cartea pentru primu examen,care cica e luni.Si-nvat acolo despre bovine,cum s-au raspandit ba in Europa ,ba la noi in tara.Mai citeasc acolo cateva curiozitati despre sistemele de ingrasare pentru obtinerea unei carni de buna calitate dar sa fie si economica treaba.Despre tipurile de furajare...magarii ! Ma seaca sincer toata treaba asta.Am inceput sa ma plang la unii si la altii,ca materia asta nu are nimic de-a face cu facultatea mea...Eh,pana la urma m-am acomodat cu ideea ca pana-n anu 4 oricum tre sa iau examenu asta,ca fac un ultra efort si-l iau acuma,si poate prind si practica aia in Germania in felu asta,sau o las balta si bine-a fii...Bun!
Aproape motivata,ca oricum dak ar fi intervenit vreun miracol in viata mea,as fi lasat cartea iar din mana sa-mi ,m-apuc de invatat !
Invat dimineata,invat la amiaz si dup`masa primesc un telefon.Colega mea si-a facut aparitia pe la Cj...vroia sa ma invite la o plimbare.Deoarece amigdalita persista si insista sa ma tina in casa am fost nevoita sa refuz si invitatia asta.Asa ca ne-am intins la vorba...si printre altele ii explic cum ma chinui eu sa invat la nenorocita asta de materie! La care,surprinsa,ma intreaba de ce invat la animale,cand eu am luni examen la vegetale?! ...BOOM!
Cum frantz sa am la vegetele...si io de ce nu stiu? !
Bun..dupa lupte "secundare" de convingere ...am cazut de acord! Invatasem degeaba 2 zile !
Asta da isprava...Si-amu apuca-m-as de invatat despre plante "tuberculifiere" si alte specii aromatizante si extaziante :))
Multumesc pt atentie:P

P.S...Intr-o zi ca asta ,cu 22 de ani in urma,isi uneau destinele 2 tineri indragostiti si frumosi.Intr-un ger cumplit mami imbraca o frumoasa rochie de mireasa si calca prin zapada alba spre o noua viata! Tati,pe de alta parte,in ziua nuntii,impartea o cantitate nedeterminata de nuci impreuna cu Lulu :))...
La multi si binecuvantati ani,parintilor mei!


2 comentarii:

Sebi spunea...

de ce impartea nuci?

Sister spunea...

eh...acolo a fost o poveste lunga,pe vremea aia ,parintii mei nu erau ostasi.Lulu era un om al strazii,cu probleme mintale,dar pe de alta parte foarte amuzant pe care toti oamenii il iubeau si`l ajutau.S-o intamplat sa fie si el pe la nunta,si s-a pus cu tati la masa mirilor,spargeau nuci si se distrau.ce`a fost in capul lor...nu stiu:))