marți, 25 ianuarie 2011

Cu cepe-n loc de amigdale...

Cik,printr-o noua "binecuvantare" cereasca am racit.Amigdalele mi-s iar cat niste cepe,nu mai stiu unde le simt,pe bolta palatina ,in gura,pe limba,sub limba,in nari..Faza-i ca iar o dat boala peste mine,pe cand reusisem sa recuperez 2 kg . Clar,ca stresiunea ma afecteaza si ea:psihic si fizic.De vreo 2 zile am luat-o razna,si am facut cunostinta cu sala de lectura.Pe de-o parte musafirii,pe de-o parte "dragostea" de facebook,pe-alta parte depresiile ma scot din casa si mi-ndreapta pasii spre sala de lectura.Si vazandu-ma acolo printre "studiosi" manc din cursuri ,zici ca eu mi-as dori sa primesc o bursa de studiu in strainatate:)). Recunosc k nici macar sala de lectura nu m-a ajutat sa parcurg toate utilajele din industria alimentara.Maine de cu buna dimineata voi fi provocata sa desenez niste rulmenti,cuzineti,elevatoare sau Domnu stie ce alte minuni la care nu le-am prea retinut numele.
Interesanta faza cu sesiunea si cu facultatea asta,e ca,anu asta cam toate materiile m-au lasat rece.Pe domn` primar nu l-am onorat nici macar odata cu prezenta la cursul super interesant de microbiologie.La vreo alte 2 cursuri mi-am cunoscut profii si la revedere.Dar totusi sunt pe linia de plutire.Dupa 3 V.p-uri si enshpe colocvii am intrat in sesiune de v-ati putea da jos palaria inaintea mea:)).
SI totusi astea-s detalii...Ma bucur 5 min pt note,si-apoi tot eu cu mine raman.Mereu a fost asa!.Lucrurile care m-ar implini nu prea se realizeaza...unii zic ca " nu acum" ,eu nu sunt sigura ca mai tarziu se vor implini.
Ma gandeam la un Bugati Veyrone,il analizam frumos,imi imaginam ce frumos ar sta in fata singurului bloc roz din cartier.Ziceam in sinea mea" Bugati:X...bugat mi-ar fi:))"
Cat ne mai insala poftele trupesti.Stiu bine k fericirea n-o va aduce nici un Bugati,cum n-o aduc nici notele si rezultatele bune de la examene,nici haine de firma nici farduri,nici kg in plus sau in minuus...Ajung sa cred ca fericirea e un detaliu.POate ca sa e viata.Iti e bine pe planurile care nu te intereseaza,care n-au niciun folos. Oooooh,f***in` freaky life!
Am sa-mi continui studiul,si cred ca pana la sfarsitul sesiunii voi deveni un "fan" al invatarii...voi face din sala de lectura locul meu de adapost ,ma voi odihni la umbra cartilor si la final,tot neimplinita voi fi,pentru ca viata mea nu e deloc cum mi-am imaginat-o!

Niciun comentariu: