joi, 24 septembrie 2009

Profunda stare de plictis ...!

Poatek...nerabdarea care o aveam prin iulie...sa iau si eu vacantza k tot omu`...s-a transformat in nerabdarea de a incepe si eu scoala,k tot studentu` :P
Că...unii merg la scoala,unii la servici,ăi mai mici la gradinita si eu...VEGETEZ !
Am ajuns chiar sa fiu o "buna gospodina" ... care : spala perdele,sterge geamuri,calca toate hainele existente in dulap,face curatenie in baie si de 2 ori pe zi dak se poate,sterge praful de enshpe mii de ori pe saptamana si spala toti papucii existenti in casa ...plus face necesarul zilnic de la Kaufland !
Simt ca fotoliul din care vizionez "Betty cea urata" pt a 2 a oara si "Crimele din Midsomer" s-a saturat si el de mine,patul unde stau tolanita citind o carte vrea si el sa urle de durere ;pana si frigiderul care`l deschid de ...multe ori pe zi vrea sa o ia la fuga cand vede k ma apropiu !
Ma mai trec si niste emotii ,din cand in gand ,cum ca,n`o sa cunosc pe nime la faculta ,dar ideea k am 12 clase ma ajuta sa depasesc momentul de criza si sa`mi revin !
Si pentru k viata mea se desfasura intr`un stil monoton si cateodata mai sa cred k pregateam ceva eveniment special de gen "nunta"cu atata curatenie...azi veni vestea cea mare!
Marina Giulia...a venit pe lume! Ce`i trist e k eu n`am vazut-o nici in burtica la Anca(matusha :D) si nici n`o s`o vad pana la botez ...cand o sa mergem cu avionu` si vom ateriza hapt la Rimini :X
Cel mai important acum e faptul ca sunt extrem de mandra deoarce Giulia nu mi`a factu neamu` de rusine:)) Asadar...micutza Giulia a cantarit la nastere 4 kg 100...cu doar 400 gr mai putin decat verisoara ei majora si independenta (de mine`i vorba) si cu 100 gr mai mult decat verisoara ei majora peste 2 ani si independenta tot atunci:P(sor`mea).
De asemenea toate domnisoarele din familia Marina detin nume ale unor "personalitati celebre","cu o rezonanta deosebita in lumea artistica"(si aici,ca sa nu mai fiu contrazisa,subliniez existenta ghilimelor care marcheaza ironia si sarcasmul folisit in scrierea mea ,si in plus voi adauga un de-ala de pe mess asa zisul " :))" ) ... Andra , Cristina si Giulia :)) Ce sa mai vorbim de numele mamei mele care de la Petrus Mariana ,a ajuns un nume atat de distins ca Marina Mariana...nici sa vrei nu iesea asa frumos:)) ...
In concluzie : Eu ii urez Bun venit pe lume micutzei Giulia .
Si in curand poze cu micutza.So ,tineti aproape!

Un comentariu:

cielle spunea...

Sa stii ca, cam asa am ajuns si eu...poate mai rau, avand in vedere ca a inceput sa mi se spuna mami:((( Asa ca abia aastept si eu facultatea si alte lucruri noi si bune in viata mea:P.Te pup,colegutza ta ele