joi, 1 octombrie 2009

Misiune imposibila ! ...

Daca incep cu inceputul pot sa zic k,m-am lamurit si cu facultatea! Asta e efectul ,dar cauza e alta ... aceea ca mi-am irosit o dimineata intreaga "pi digeaba ,fă " . Am participat si eu k tot studentu`n anu I ,la povestea aia plicticoasa pe care o zice Rectorul universitatii in fiecare an ,dar frica de a nu se repeta evenimentul nefericit de la inceputul saptamanii,adik sa lesin de una singura cand si unde mi-e lumea mai draga(da` asta e alta poveste),precum si rabdarea mea putina m-au determinat sa dispar inainte sa-si faca aparitia domn` Ministru al Agriculturii, si distinsul domn "Aprostu` " cum imi place mie sa-l alint :P...Si iataca ma aflam intr`un hol destul de mare,dar nu destul de mare k sa nu se calce in picioare "prospaturile" facultatii. nerabdatori de a-si vedea orarul... Si pentru ca singurele persoane care le cunosteam erau la alte sectii,si nici ei n-au izbutit in lupta de obtinere a orarului ,am decis sa ne indreptam cu pasi grabiti spre casele noastre pentru a ne relua somnul tulburat de aceasta "misiune imposibila"...
Asadar si prin urmare, cand o sa afiseze cineva oraru meu pe internet ,sau cand mai am drum prin zona imi voi face intrarea...k o miss boboc ce sunt:))
aDIOS :*

Un comentariu:

cielle spunea...

super tare! similar am patit si eu...of u andra rau mi-e dor de pauzele petrecute discutand in bancile portocalii:) ele:*