joi, 23 decembrie 2010

Ho ho Hoo...:P

Ho ho ho,ca-i aici Ajunu ,si ca de fiecare data am sa va bucur cu ceva noutati Craciunaresti ...in loc de cadou :P
Si ca sa trec peste alte detalii ,cum ar fi acela ca iarna asta am cel mai frumos brad din S-E Europei(si nu ma laud ! nici nu exagerez ) ,am sa trec direct la subiect...
Se face ca era pe la sfarsitul saptamanii trecute si incepe mami sa-mi explice cum ,colega ei de servici are 3 fete,si astea trei fete sunt tare cuminti ,si harnice... deja stiu cate si ce prajituri fac,o suna cam de 2 ori pe zi sa-i spuna ca s-au gandit totusi ,sa faca prajitura Scufitza Rosie,in loc de Alba ca zapada, si "Regele Cocos",in loc de "Regele Frantz le mance" si curatenia lor este aproape gata."Eh,si ce-i cu asta mami,ca mai avem o saptamana..."
Nah,de luni am inceput si eu cu sor-mea sa ne bagam in priza ,da asa treptat sa nu terminam cumva prea repede ,ca ala nu-i Craciun daca in ziua de Ajun nu mai faci niste retusuri. Si facem luni biblioteca,mai spalam cate-o haina,mai cumpara tati un cadou pt mami (de-am stat juma de zi de ne-am uitat la perete ) si vine mami de la lucru ...iar cu povestea "Fetele lui Marioara...". Ca fetele astea super harnice,laudate de catre mamica lor,au cel mai frumos brad(bineinteles ca au,ca nu degeaba face tat-so pe paduraru inainte de Craciun :P ) ... si super fetele astea,o suna pe tanti asta toata ziua s-o intrebe daca ii bine ca o pus cu o lingura mai mult zahar in blatu cela,sau nu...
Apai "Ptiuuu drace" (vorba Sofiei) astea-s Batman?!...Si ce ne zice mami de ele toata ziua?Bate vre-un apropo,ii cumva bai k pana la 10 noi ne implinim somnu?:)) Nu-i vorba,ca dup-aia suntem odihnite,si putem face un lucru de calitate,somnu-i somn,da si munca-i munca serioasa! Nici nu vorbim in timp ce lucram,ca totuL sa iasa ca la carte,ne impartim sarcinile ,si asta e...
Si uite ca am ajuns si ziua dinaintea zilei de Ajun.Zilele anterioare ne-au motivat destul de puternic sa le ajungem pe "fetele lui Marioara" ,si sa bagam puternic curatenie si tot ce se poate.Frecam gresie,fainatza,am zabovit 3 ore numa in baie ...Hou Hou HoU...Ce-o mai zburat vremea.Pe la amiaz am inceput super entuziasmate sa ne facem bradutzu` .Si tot chicotind pe sub bradut cu sis`,ne-am gandit ce frumos ar fi s-o sunam pe mami,sa-i zicem ca am terminat prajiturile ,chiar si alea pentru Pasti(Da le-am pus la congelat) Ba chiar mai rau,Cri cri zicea ca ea propune sa-i zicem k le-am terminat pentru urmatorii 10 ani...doar k sa auzim reactia lu` tanti Marioara.Dupa ce am catalogat bradutzul ca fiind cel mai monden brad din S-E Europei,si nu ne-am decis daca partea care a impodobit-o Cri cri e mai frumoasa sau cea impodobita de mine ...ne-am amintit iar de "fetele lui Marioara"cum ne-o amarat ele toata saptamana,cum ne-am simtit noi cele mai neputincioase dintre fiintele de pe pamant...cum au atentat la stima ,mandria si orgoliu nostre de fetitze harnice si ambitioase...Si ne-am pregatit discursul.Toata dupa-amiaza am facut repetitii ca sa avem un mesaj de transmis "Fetelor lui Marioara de Craciun".Ne-ar fi placut sa stim cu adevarat daca ele au un bradutz asa frumos ca si al nostru,chiar daca al lor e natural din Muntii Apuseni cu coni si argintiu,bag mana-n foc ca a meu a fost impodobit mai cu talent :)) .Ne-ar fi placut de asemenea sa stim daca ...tat-so a schimbat saptamana asta clantele la usi,sau capacul la toaleta...sau ,"Ia ziceti,voi,fetele astea,super fete,ati scapat un lighean plin cu apa si detergent pe covor,tocmai pe cand l-ati gatat de curatat? ha?:)) ...Sau,cu aperitivele cum stati,iti avea voi 50 de colindatori in noaptea de Craciun? ...
Ehe,ras-am si-am glumit...Sunt convinsa ca aceste fete sunt foarte harnice,poate ele organizeaza Craciunu de la Polul Nord...bua,never know:))...Important e ca am fost motivate,ne-am distrat,si au reprezentat o sursa de inspiratie pentru mine ...Pana si Blogul meu le este recunoscator...
So,let`s stop The Ler...
Va urez din toata inimuca mea,Sarbatori pline de fler,si-nconjurati de Ler,sa mergeti la colindat :*
P.S...Eram tentata sa atasez o poza cu bradutzul,dar mi-e frica ca o sa ma copiati:))

Niciun comentariu: