joi, 16 decembrie 2010

Sentimente



Pentru ca iarna e anotimpul cand toata lumea pare fericita ,entuziasta,si agitata in ciuda frigului de-afara...m-am gandit sa ma amestec si eu in multime .So,let`s talk about Ler ! :)) Pentru k azi sunt plina de fler :))
Tocmai am dat vacanta ,am mers incolo si-ncoace,am dat concerte,merem cu colindu la spitale...ce ma opreste sa ma adaptez si eu situatiei? ...Si totusi nu e asa simplu ,pentru ca ...cateodata te macina ,te roade ...pur si simplu iti fura pacea ...lumea din jur .Incepi sa cartesti sau sa te compari cu cei din jur si stii cum ?!...sentimentu nu te lasa sa traiesti !:)) . Si cand ii vezi te apuca damblalele ...Si te iei de cap.Unii mai slabutzi se-apuca de bocit...altii de-njurat ...Unii se ascund dupa-un suras si inghit in sec(dupa cum e cazu si soiu de om). Si asta pentru ca dupa cum ziceam exista lumea...acele categorii de oameni...miserupisti,indiferenti,cicalitori,si gata sa-ti fure pacea,sa te enerveze si altele ...ei bine...nu e vina lor,ca doar michidutza tre sa-si faca prin cineva lucrarea :))... Ei bine,nu de aia m-am apucat sa scriu ,ca sa-ti amintesc ce "nedreapta si inutila" e viata:(( ,ca de asta suntem satui toti(eu mai mult ca altii:P ) Ideea e ca ...e vremea sa ne bucuram ...iarna asta mai mult ca in alte ierni.De Craciunu asta sa fim sinceri,sa topim zapada in urma noastra de iubire,sa topim prin colindele noastre inimile inghetate ale celor din jur...E timpul!
Si avem motive sa fim fericiti...multe ...Primu si cel mai la indemana pt mn e zapada.
Gandeste-te cate ierni au trecut (cel putin in Cluj) de cand n-am simtit zapada scartzaind sub incaltamintea noastra...de cand n-am simtit o bulgareala in frezele noastre?! De cand n-am vazut orasul nostru acoperit de acea patura alba si cristalina a zapezii ! De cand nu ne-am asezat zgribuliti pe un covor sa ne incalzim picioarele la un calorifer , sau ultimul om de zapada pe care l-ai "cladit"...
Toate astea reprezinta un motiv de bucurie,fie ca vrei sa-l vezi ,fie ca nu;ca vei decide sa te bucuri,ca vei decide sa fi trist...
Pana la urma zapada este un dar de la Dumnezeu,un lucru care ne aminteste de sufletele noastre care El le-a spalat,si le-a facut mai albe decat zapada ...De aceea indemnul meu pentru voi,de aceste sarbatori e sa va bucurati !
Spulberati orice urma de tristete ,negativism , pesimism , indoiala, temere...si IUBITI ,pentru ca doar asa vom dobandi . Chiar daca in acest moment poate esti unul dintre acei oameni dezamagiti,care te uiti si vezi in jurul tau oameni fericiti,si pe tine te vezi cel mai netrebnic si nenorocit,chiar daca simti ca nimeni nu-ti va impartasi iubirea pe care tu esti in stare sa o oferi,sau pur si simplu nu vezi un viitor pentru tine ,pentru viata ta...chiar daca...Iubeste,daruieste...si "incredinteaza-ti viata in mana Domnului ,si El va lucra" .Nu stiu nici eu cum va lucra,habar nu am , nu stiu cum va lucra cu mine sau cu tine,dar in acest moment stiu sigur ca va avea grija de lucrurile prin care trecem...Deci ce ne opreste sa avem un Craciun de vis?:P ... Daca ne opreste ceva aceia suntem noi!




2 comentarii:

cielle spunea...

Heeeeeyyyyy!!!!
Ce de mult nu te-am mai auzit!!!
Foarte adevarat ce spui. M-am gandit la tine zilele astea, stiind ca tu dintotdeauna mergeai la colindat in preajma sarbatorilor pe la spitale, etc. Si chiar daca oamenii sunr asa cum sunt- preocupati de lucruile trecatoare nevazand adevaratul motiv pentru care traiesc- noi trebuie sa ne bucuram si mai ales tu sa fi fericita pentru ceea ce esti, ce sti, ce faci si ce astepti...
Iti doresc tot ce e mai bun pe lume pentru ca meriti!!
Sarbatori pline de bucurie si bucurii!!!
Elena C.

Sister spunea...

Dragaaa....>:D< ce ma bucur k mi-ai scris ,nici nu-ti imaginezi! mi-am si pierdut cuvintele ,zau!:P E greu sa fii fericit knd astepti cv ,foarte greu,dar ai dreptate ...multumesc pentru cuvintele tale...Si mi-e tare dor de tine>:d<