luni, 12 iulie 2010

Jurnal de practica:Primus

Nici ca se putea un inceput de vacanta mai "incendiar" ca si acesta prin care tocmai trec .Tocmai am ratat o tabara si am inceput sa fac studii pe un nou soi de depresie !
Trecand peste partea cu depresia si durerea de stomac care ma roade pana-n degetul mic de la piciorul drept,ma opresc si dau vina pentru starea mea pe asa zisa "practica"in curs de desfasurare,care defapt nu e o practica,ci cate-o vizita la fabricile din asfaltatul meu oras...
DAY 1: Nici nu putea incepe mai promitator,decat cu o vizita intr-un laborator mirositor,unde in anul 3 (daca nu emigrez pana atunci din eterna si fabuloasa Romanie) o sa prepar produse "carnoase" . Si de ce am numit ziua 1 promitatoare? tocmai pentru faptul ca eu nici nu privesc carnea,ce sa o mai ating ,sau sa o prepar...Pe langa mirosul dezgustator de afumatoare , un prof pitic ,precum un purcelush de guinea ne-a tinut in picioare povestind despre "infricosatoarele procese tehnologice ale carnii...
DAY2: Aceeasi cladire,dar alta incapere...Aflu ca de la anu am de invatat 3 "biblii" scrise de domn` primar la microbiologie. Ne-am plimbat precum prescolarii in vizita la gradina zoologica si ne-am tat holbat pan'am mai scris cateva cuvinte in caietu de practica si ne-am carat acasa...SEC!
DAY 3: Directia gara,hapt pe la 10 dimineata ! Intrat-am intr-o vagauna , zisa "brutarie"...Nu stiu ce sa zic despre catacomba,da stiu k nici sanipidu nu`i gaseste de ii cota ! Fain mirosu de pita !
DAY 4 : Ei,in aceasta zi mi-am consumat din resuresele finaciare si-am facut o deplasare cu masina la practica-n Dezmir. Legume ,fructe...piata europeana va sa zica.Am dat o tura prin hala de depozitare si nush mai ce ,k-mi era prea somn sa ma pot concentra,si-n juma de ceas,am fost 'napoi acasa,dar nu in pat,ca am mers sa fac practica adevarata la tzara ...
DAY 5: Fosta fabrica de dulciuri,care acu e o epava,dar inca ne mai face halva...la toamna,dupa ce or pleca vrabiutele ce-au invadat cladirea ,in tarile calde...Alte nu stiu cate sectii se muta la Sibiu,ca asa-i in Romania...tot ce-i bine si frumos,se dizolva...Da defapt,s-o dizolvat toate dupa revolutie ,da asta-i alta poveste.
Directorul fabricii,parea un ratacit al anilor '70-'80 ,care suspina dupa acele vremuri,printre ruine...care intr-un final ne-a condus in cladirea expandatelor,unde intr-un birou ceausist,ne-a schematizat procesul obtinerii halvalei pe o foaie .
Am parasit curtea,si o data cu ea,am sters din minte urmele trecutului ...gandurile a tot ce putea sa fie,dar ne-am batut joc...
In continuare o sa-mi continui cercetarile asupra depresiei personale...
Dar,cele 3 saptamani nu s-au terminat,asa k tine-ti aproape...

ah,shit...tre sa dorm singura !
si inca-un shit,urasc sa fiu doar eu cu mine !


3 comentarii:

zborplacut spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Alex spunea...

"catacomba" =))=))=))... andra esti cea mai tare. pacat ca e adevarat:(

Sister spunea...

@zborplacut...mi se pare putin retorica intrebarea care mi`o pui...E posibil sa nu fac nimic pentru tara asta,asa cum insinuezi...dar stau si ma gandesc,tu ce faci?!...daca ai timp sa rafoiesti bloguri,mi-e greu sa cred k stai mai bine k mine la capitolul asta ;)