miercuri, 14 iulie 2010

Jurnal de practica:Mijlocus

Aproape ca am pierdut numaratoarea zilelor...am facut noaptea zi,si ziua tot zi.In consecinta am acumulat putina oboseala,dar macar am alungat "depresia".In urma "studiilor" ,,am realizat k nu era chiar o depresie,era putina lipsa de ocupatie.Asadar mi-am ocupat timpul pana la epuizare...
Practica a inceput sa fie doar un detaliu...Un fel de "buna dimineata...oare unde am de mers azi?"
Day 6 sau 7? Nu mai stiu unde am ramas ...dar nu asta e important,sa zicem k ca e 6,ca-mi place cum suna ...
Day 6: Frumoasa coincidenta ...aveam de mers pe aceeasi strada,in acelasi cartier, la aceeasi ora si eu si tati,asa ca am jucat rolul de "rasfatata lui tati" si m-am lasat condusa pana la locul cu pricina ...
Partea interesanta,ca tot la un fel de abator am ajuns...De data asta putin mai grav,a trebuit sa trec pe langa sala de transare a carnii,locul in care stomacul meu saracu' s-a gandit k mai bine l-as dona decat sa suporte asa ceva...Am continuat cu locul pt afumare,preparare,si la sfarsit ,dupa toate astea indurate,am fost imbiata c-o "daraba" de salam ...bleah
Am scapat!
Day 7: Incerc sa-mi aduc aminte unde am fost ,pentru ca asta a fost o zi lunga..si dupa lungi cugetari vad o brutarie ,alta ,dar asta frumoasa si curata . Din pacate fara activitate in momentul vizitei noastre.Vizita a durat mai putin de 15 minute...dar am apucat sa imbrac halatul alb si sa ma simt k un inspector:))...vise!


Printre toate astea ,am avut timp si de-o vizita la medic...De la medic,am ajuns la medici...la analize ,la ace. La sfarsitul zilei resimt o incearcare aproape reusita a medicinei de a face o gaura neagra in bugetul familei.Incep sa cred ca frumusetea costa ... Stai putin! Iar sunt frustrata...cum sa te uste de bani inainte sa incepi tratamentu'....Adica pe cand sa ajungi sanatoas...vinzi rinichiu ca sa-ti repare fata ,ca bani ii dat pe consulatatii...! Si sa nu zic de Romania?:)) Da totusi nu zic,ma consoleaza un vers ..."I wanna be a billionaire...so frikin` baaaad!"





Niciun comentariu: