vineri, 23 iulie 2010

Jurnal de practica:Ultimus


E trist sa vrei sa scrii si sa n-ai inspiratie,e trist sa n-ai ce scrie,e trist sa nu ai ce vorbi oamenilor despre viata,e trist sa-ti plangi de mila cand scrii.Sunt tristeti de multe feluri,dar cel mai trist e sa vrei sa scrii si sa nu ai timp...Incepusem eu de ceva vreme sa ma hazardez ,ca vara asta va fi o plictiseala,si saptamanile de practica imi vor fi pana la urma un remediu impotriva plictiselii ...Am gandit cam rau,sau n-am prea gandit(Patzasti! ) ... Uite ca saptamanile de practica s-au terminat ,si n-a fost asa rau precum incepusem sa scriu,intrucat la examenul de practica am luat toti 10 ,si n-a contat decat prezenta...cu exceptia vizitei la Oncos ,cand puii electrocutati deasupra halei pe unde ne plimbam ,scapau tot un gaintatz si-o voma pe halatele noastre imaculate.Cate unu` mai cadea cu ciocu`n capul colegilor producand lesin in randul fetelor,iar dupa nici 5 minute,jumate din studenti eram afara cu simptome avansate de greata...Cea mai "gustoasa" vizita a fost la fabrica de spirtoase :)).A fost singura fabrica care ne-a uimit prin liniile tehnologice performante si aparatura moderna,si am vazut ca:"da ,se poate si la noi in tara".Poate ca vorbim de mii de litri de alcool produsi pe ora...Da las` k romanu` cere!Cel putin nu importam si "necesaru":)) .
Pentru ca timpul sa-mi treaca mai ushor ,gandit-am eu lojic,sa-mi rezolv unele probleme de sanatate ...Si inceput-am a turna bani pe consultatii.Inceputul parea promitator,ca cica dak tot dau bani si merg la particular,dai un ban,da macar scapi de cozi si poate nimeresti si tratamentu! Si sa vezi ca n-o fost ptiar cum mi-am inchipuit ,ca era prea frumos sa termin in 3 zile! Si ce-o zis Domne Domne..."las u andra,ca dak tot ai trei sapt practica ,pe langa aia iti dau de umblat 3 saptamani si la doctor ":)) ...daca am cartit:))...No si unde n-am stat io la coada la casa de asigurari de sanatate 3 sfinte ceasuri ,avand biletul cu nr.52 la ora 7 ,inainte de incepeprea programului! ca-n bataie de joc:)) Numa pentru ca n-am mai fost la doctor de cand sunt studenta,si n-am visat ca am nevoie de adeverinte si flori de canepa p-acolo...No si de parca nu mi-o ajuns in dimineata cu pricina,mai imi zice si unul dintre distinsii domni doctori ca totusi n-am o analiza,ce-ar fi sa mi-o fac si aia,adik ca sa mai merg odata sa-mi ia sange...Am facut-o si pe aia,pacat k m-am dus cu juma de ora mai repde ca uitasem la ce ora incepe programu`Macar am fost prima :-"...Urmatoarea zi,adica ieri ,trebuia sa fie ziua cea mare,adica ziua in care ...finally primesc tratamentul.Dar trebuia sa prind de cu zori radacini la o coada ,unde toti aveau programare,sau altii veneau la urgente.Di ce tat tam tam`u asta?...tumna pt ca am trebuie sa urmez un tratament de 6 luni cu niste pirule fermecate...si foarte expensive asa k aveam nevoie de ceva reteta compensata...Maaaah si unde nu era sa innebunesc ieri la coada ! 3 ore!!! pt o reteta?! care deja imi era scrisa de la cabinetul particular...Pfuai,si intr-un final,vine si-un hooly gand ,sa o sun pe doamna sa-i zic k-s acolo,sa nu ma trimita de la ei direct la zamberetzi! Sfant gand intr-adevar,ca dup-aia in 5 minute am scapat! Iar azi,odata cu terminarea practicii,am inceput si tratamentul miraculos:))

...toate saptamanile acestea n-ar fi trecut asa ushor ,fara gura de aer proaspat luata in fiecare dupa-amiaza sus din "varvu" muntelui,...Si pe aceasta cale multumesc fetelor cu pricina,care au invatat Uno,si care m-au invatat Ski boo...Cu care am innotat,si cu care am umflat saltele cu gura sau cu pompa sparta,depinde de situatie:)) Fetele care doneaza cornuri cu ciocolata baietilor din trafic,muta usa de la garaj din loc si intarzie la locul de intalnire...fete care au reusit sa-si invinga frica ,sa-si ia inima-n dinti si sa cucereasca Tarnita:)...Nice job ,girls :))



Niciun comentariu: