joi, 10 februarie 2011

Un fel de OTV:))


Pentru toti "feisbucistii" si pentru toti cititorii de bloguri cu continut ciudat !
Membrii Corabiei,au avut o intalnire in care au hotarat sa elucideze misterul si forfota creata de Piratii din Romania.Pentru cei care nu stiu,acesti pirati au creat un grup inchis pe Facebook,unde sincer nu stiu ce pacatosenii tot pun la cale.
Din fericire,si pana nu e prea tarziu,am reusit sa aflu care sunt membrii acestui echipaj,si care va fi urmatorul lor pas spre in drumul spre victorie.
Ieri seara acestia s-au intalnit,si au numit pe cel mai "periculos" membru al flotei lor...domnisoara pirat Ligia Panzariu sa avertizeze lume in legatura cu abilitatile lor.Pentru voi toti,si in exclusivitate pe VandVise,avem informatii legate de acestia in cateva versuri.
In continuare,iata ce a declarat Ligia Panzariu ,zisa si Miruna (de ce asa ?!,misterul acesta inca nu l-am elucidat)!

"Mi-am construit corabia,
Si uite-am si pirati in ea
Dorel e capitan in ea
Si chefu-l face sambata
cand vine Ale din Jibou,
Miruna sa ne faca show,
Iar Buri ne-a horii ceva
Pe placul lu` Cristinutza.
Avem alt om in echipaj
E Andra cea cu ancora
ce-o tat arunca brambura,
Altu gateste ca-n Banat
e Bobo , e pui de pirat.
La carma-i Mishu si cu Ligi
vaslesc si lupta ca berigii
In incheiere vreau sa spun
Ca va urez doar un drum bun
Aceasta e corabia si cine vrea se urca-n ea."

De la bordul corabiei,a transmis pentru VandVise,Andra Marina,Noapte buna!

Niciun comentariu: