luni, 7 februarie 2011

Bullshit day!

Hellau la toata lumea de pe planeta "sesionistilor"!
Ma aflu la un examen distanta de libertate ! Ma gandeam initial sa incep cu cateva concluzii legate de perioada lunga de "detentie" insa nu stiu sigur daca merita sa uzez sarmana si prea-invechita tastatura cu aceste povesti.Ma gandeam sa ma rezum totul la o singura concluzie. Am mai ajuns odata la teroria asta,dar se pare k am uitat-o...pana sa ajung la concluzie sa o luam cu inceputul.
O clipa! Caut un calendar! Intai trebuie sa ma plasez din nou in timp,caut mai exact,luna si ziua in care a inceput totul.Mda...se face k in urma cu 6 zile ma apucam de invatat la biochimie cu o pasiune iesita din comun si total neobisnuita.Dintr-un nu stiu care motiv m-a apucat o sete pentru stiinta.Asa ca,am trecut peste un sezon teribil de gripa,practic am ignorat-o,apoi mi-am tinut telefonul pe silent mai mult decat am facut-o in toata existenta mea,am stat in sala de lectura cate 5-6 h/zi ,am respins toate apelurile alor mei cand incercau cu disperare sa ma scoata din nenorocita de sala de lectura... M-am hranit cu reactii chimice timp de vreo 2 zile si alte 4 cu teorie ,uitand de foame, si alte nevoi fizice. Vreo 2 zile am purtat aceleasi haine pentru ca felul in care te imbraci la sala de lectura nu conteaza asa mult.Am uitat de anotimp si despre gerul de afara,am auzit in treacat ceva stiri pe strada.SEara dinainte de examen,eram inabusita de informatii,stiam aproape tot cu exceptia a doua chestii care nu le-am inteles de la inceput ,si acum eram epuziata pentru a le mai intelege.Ca sa adorm,mi-au trebuit vreo doua plimbari prin casa ,o cana cu apa,si un calmogen...Mda,uitasem sa va zic,ca am inceput o noua terapie importiva gandurilor negre care ma framantau pana acum:)) Asa ca in fiecare seara ,inainte sa dorm,in loc sa-mi fac planuri de evadare din cotidian,imi spun povesti.I-am pus numele,terapia Dumbo :))...De ce Dumbo? Pentru ca prima poveste care mi-am zis-o era despre un elefantel Dumbo . Rusoaica Natasha si bunicul,Iepurasul si scorpionul sunt alte personaje ale povestilor mele dinainte de culcare,pe care n-am sa le spun acum,pentru ca deja mi-am depasit norma,si din cate stiu,orele suplimentare nu se platesc cel putin in lumea mea,unde toate merg pe dos ! Lumea mea,care de fiecare data cand ma ridic,ma ataca pe alta parte,parca eu as fi vrasmasul....bullshit ups!
Oke,si ca sa va zic si concluzia,azi la examenul vietii,am nimerit pe randul cu cele mai senzationale subiecte,adica mda,dupa cum bine crezi,alea 2 care nu le stiam de la inceput...plus inca 2 care le stiam,si unu ce il uitasem jumate.Adica am invatat o saptamana ...o saptamana!!!!! ...ca sa iau un amarat de 5,in caz ca-l iau,pentru ca asa a fost soarta sa fiu pe randu cu subiectele alea doua.
Cine-i trecut prin viata intelege frustrarea mea.Intelege si chestia cu ghinionul...si mai intelege de ce acum consider toata asta o happy bullshitday! Concluzia?! daca stii ca esti mai ghinionist din fire...nu`nvatat niciodata o saptamana!!!

Niciun comentariu: