marți, 8 martie 2011

Martie in declin...






Sub plapuma cea calda ,
de ganduri sunt rapus
de ce-ntarzie vara...
cand frigul va fi dus ?
Cand sufletul de gheata,
se va topi-ntr-un plans?
Cand voi scapa de greata
acestui veac trecut? ...
Cui imi voi spune dorul
ce-l simt in piept de mult?

E martie ,se spune,
cand vreme buna vine
cand raze stralucesc!
dar eu renunt la vise,
renunt la ce e uman,
caci vara nu mai vine ...

Am tot sperat la bine,
la un dezghet uman
dar lumea e-n cadere,
Dezamt,indiferenta,frustare
si pacat!

Sarbatoriti femeia,
sarbatoriti frumsetea si caldura!
va imbracati in zambet si culoare
dar ce aveti in suflet,
e oare tot splendoare?

Cand negrul ma-nconjoara,
si roua ma raceste ,
focul arde-n mine
speranta se topeste
rostesc c-aceasi jale:
Mi-e dor de-o-mbratisare,
Mi-e dor de-un martisor,
Sa vina primavara ,
in suflet simt un dor.

Niciun comentariu: