joi, 10 martie 2011

Virus infect tratat cu coji de portocale

Ultima fitza pentru tratatrea virozei la bordul corabiei se numeste rom cu coji de portocale.
Dupa o saptamana de eurespal,coldrex,expectorante si alte cateva siropuri naturiste cu muguri de brad propolis si nu numai, cateva nopti nedormite ,inhalatii cu ceai de ierburi vindecatoare si aducatoare de "noroc",dupa o zi a femeii petrecuta in pat implorand zeii sa faca tusea sa-nceteze ,dupa ce era sa fiu scoasa pe balcon in cateva nopti de catre a mea surioara din cauza tusei...am ajuns iar la antibiotice,ca asa nu se mai poate.Peste astea adaugam elixir vindecator cu foi de dafin si portocale.
Ca sa fiu sigura k la noapte nu va sta nimeni langa patul meu frectionandu-mi mainile si picioarele cu spirt,sau nu voi pune cartofi in talpi pentru a-mi scadea febra,sare fierbinte pe piept sau compresa cu otet de mere ...am decis sa recurg la o dushca de rom:)) ...Si iata ca tocmai am intocmit o lista de leacuri babesti si mai putin babesti pentru vindecarea tusei si a febrei . Tocmai mi-am adus aminte, ca o dushca de palinca ardeleneasca ar fi remediat imediat situatia ... dar am fost informata ca membrii corabiei s-au dat pe coctailuri de cand cu intrarea in UE,iar dezamagirea a fost enorma.
Acum,romul cu miros de portocale m-a cam bagat in ceata si m-am pierdut printre randuri si detalii...patul imi trage cu ochiul asa ca am sa profit de momentul de ameteala al virusului NH12OPHGOMFG ,si-am sa va spun nb :*

Niciun comentariu: