joi, 17 martie 2011

Patzasti ...chiar si primavara

In vremurile nu demult apuse,pe cand scoala reprezenta o prioritate pentru mine,pe cand ma bucuram si eu de viata de liceu,era la moda o vorba : "Patzasti" ! ...
No si deja v-ati prins k iar am patit-o. De data asta problema a fost de natura apocaliptica . Sambata inspre seara,pe cand calatoream dinspre Sambateni spre Cluj ,plictiseala ma pune sa-mi verific si eu lista de mess`,dak tot si-a luat sor-mea "telecomanda galaxiala s" .Si iata ca dau "sign in " dar cine-a mai stat sa citeasca pe-acolo alte minuni cand emotiile provocate de atingerea unui aproape iphone erau atat de mari:)) . Asa ca dau "yes" la o oarecare porcarioara...astfel incat in agenda lui sora-mea se umple de contacte de nu mai stiai ,e nr de telefon sau id.Ne-am hotarat sa rezolvam problema kre acum nu mai era a mea,ci a binefacatoarei mele cat mai rpd,asa ca am sters toate contactele.Duminica pe la amiaz cand intru si eu ca tot omu dupa biserica pe mess,realizez cu stupoare k in lista mea exista ...nici mai mult nici mai putin de 26 de contacte .Sa fie vreun virus? sa fie vreo mana rau facatoare cu o minte diabolica? sa fie o eroare de la yahoo ? ...sau e doar simpla consecinta a faptei mele de odinioara.! Misterul nu l-am elucidat ,deoarce recuperarea contactelor acumulate in ani de zile parea prea mult pentru mine . Cu un mic anunt pe facebook am rezolvat intr-o oarecare problema,insa indoielile in inimile pretendentilor mei cum k i-am ignorat si-au facut treptat aparitia:)) ... Dar asta e alta poveste,despre baietii care odata cu venirea primaverii ,arunca unditele dintr-un autobuz in altul ,nestiind k sunt deja ancorata :))
In concluzie ,fericita si atinsa zilnic de UV`uri tupeiste ,cu vise proaspete pe stoc,imbogatita de culoarea primaverii si invelita de speranta ,va doresc patzanii fericite ! Sa vezi culoarea,sa admiri lumea,sa dai jos din haine ,pune ochelarii,du-te de vrei la solar,schimba-ti putin look`ul ,ai putea incerca chiar o tunsoare noua...pune castile-n urechi,ignora forfota,si calca pe scena ca un om nou! (se pare ca functioneaza :-> )

Niciun comentariu: