vineri, 21 august 2009

"Alo...buna ziua"

Sa vezi ce-am mai lucrat...!
Cică era cam zece spre unsprăzece ceas si eu cu sor'mea dormeam una mai profund ca alta ,cand suna "cineva" la usa . Incerc din rasputeri sa deschid ochii si sa ma reped spre usha ,că primu lucru care'mi vine in minte e ca ...iar pleaca nenea de la Avon cu cutia si ma spinteca mami . Si ma duc...cu paru` vîlvoi si ochii mari ca niste cepe si deschid ...si dau sa salut...da ce sa salut ?! Că alta formula decat "Alo...buna ziua" n-am gasit :)) Si de nu-l vad pe nenea k bufneste-n ras ,si io nici macar nu realizez "waazzzap man? " . Ma intorc dinspre usa sa-mi iau "actul de indentitate" si uitandu-ma in oglinda ma si vad rostind "alo,buna ziua ..." :)) . Ma intorc rusinata spre nenea ,da nu mai indrznesc sa ridic ochii spre el,nu de alta...da n-am de gand sa-i vad iar mutra schimonosita de chinul depus pentru a nu-mi rade in fata...
Noah...patzasti !
Cam atat pe azi , ca maine la maxim şasă o sa fiu pe drum,lasand tot gunoiu ăsta de Cluj aci...
Ioaiii ... si deja ma vad tolanita la soare uitandu-ma dupa baieti frumosi:))) .
Noah ,vorbe de duh n-am astazi pentru voi...Cius :*

Un comentariu:

cielle spunea...

Ciao:*:* ma bucur pentru tine ca evadezi din poluatul Cluj;) sa te distrezi la maxim:*
Ele