duminică, 2 august 2009

Despre "sexuali" si goangele de cartofi ...

In cele 2 zile petrecute departe de civilizatie,mintea mea s-a odihnit...sau chiar s-a eliberat de presiunea care prietenii mei de ocazie au reusit s-o implanteze fara mila in stra-fundul-fundului inimii mele.
Dupa parerea mea ,doua zile din astea is hrana pentru o saptamana.
Si daca tot povestim de hrana, de ce sa nu-mi amintesc de cura de ingrasare la care m-a supus mami ,care nu admite obiectii . De la porumb fiert ,pana la placinte si friptura...inghetata si seminte am mancat de toate ,dar oasele mele tot sunt pe punctu de a se desprinde de restul trupului .In timp ce pentru intreaga familie cele 10 kg pierdute in timpul bacului este o adevarata problema pentru mine e ...lux.Ce mai atata poveste?:P
Despre "sexuali" si goangele de cartofi exista o intreaga teorie .Geneza,evolutia si inmultire doar bunica vi le-ar putea zice ,dar stiu k as putea si eu sa va potolesc putin din curiozitate. Stand aseara si gandindu-ma dak pot sa dorm noaptea asta sau stau iar de veghe si vizionez filme fara subtitrare,s-a iscat o discutie foarte interesanta si deosebit de profunda.Cine sunt acesti "sexuali" in opinia bunicii mele?! Acesti "sexuali" au aparut,dupa parerea dansei de vreo cativa ani,si s-au raspandit asemeni goangelor de cartofi,cu o repeziciune iesita din comun(scriu "cartofi" deoarece regionalismul folosit de bunica pt cuv.asta nu stiu cum l-as putea scrie k sa va fie klar ).I-a aruncat cineva din avion ,sau au fost deportati din lagare ,nimeni nu stie ,dar in opinia bunicii astea ar putea fi o explicatie.Homosexualii sunt pentru bunica mea un adevarat subiect de discutie.Si ca sa vedeti k mintea ei este una plina de umor(k altfel n-as fi avut de la cine mosteni ironia,nici eu nici tati) am sa o citez pe bunica : " Cum ar fi ca acuma k o murit bunu`to ,sa ma duc s-o iau pe Irinuca ,s-o aduc aci ,si sa avem o familie ?Sa fim si noi sexuale ca astia " =)) scuze dar nu ma pot abtine.Cum sa zici asa ceva?!:))) Dar o zis`o ...inca de 2 ori !
Acum ma scuzati dar dupa cele zise mai sus nu stiu ce-ar mai fi de adaugat :)) O sa ma retrag ca sa aprofundez studiul sexualilor si goangelor de cartofi !
Have a nice day!


Niciun comentariu: