miercuri, 29 iulie 2009

Reconstituire scrisa...

Dragi tovarasi si prieteni de ocazie,
...regret nespus absenta mea totala de pana acum... dar dupa cum se subintelege avusi mari probleme pe cap...pe toate planurile si categoriile posibile! A inceput cu o inmoramantare,a continuat cu probleme intre neamuri pe care dak as putea le`as renega ,fara nicio exceptie:)) ...a continuat cu "binecuvanatata"zi de admitere in care am dat`o`n bara dar cum deja eram epuziata n`am avut timp nici sa regret,si nici sa`mi pese...a continuat cu inscrierea la alte 2 facultati,suspans (da` de unde...)k am mers la tara deoarece ,nu sa fiu rea,da` bunica vrea sa ne innebunesca si pe noi.Sa trecem peste asta!Peste 2 zile am evadat impreuna cu mami si sor-mea ,abandonadu`mi bunul tata printre hiene si shacali,sau mai bine zis betzivi si hotzi.Am aflat k am intrat la ambele facultati si decizia mea a fost una extrem de curajoasa...sa confirm la ambele si sa invat in 4 ani cat invata prostii`n 8:)) ..Peste alte 2 zile eram studenta la Facultatea de Agronomie si Medicina Veterinara sectia CEPA - taxa(tradus: Controlul si Expertiza Produselor Alimentare) si IPM-buget (tradus: Ingineria si Protectia Mediului ) . A continuat cu o nunta si inca cateva turbulente ale "vremii"...si am ramas singura acasa 3 zile.Ziua 1: n`am avut timp sa mananc ,ziua 2 am facut ce stiu eu mai bine... adik cartofi prajiti si seara am baut cola k sa uit k mi-e foame .Ziua 3 : am facut cumparaturi din kaufland ...adik cereale si lapte si am mancat cand mi-am amintit.Intr-adevar ziua 3 a fost cea mai lunga,nu de alta da o trebuit sa dorm singura:))) in premiera...dar pe la ora 3 inspre dimineata am adormit k nu mai aveam filme in comp. Ziua a4a...am cumparat bec halogen cu flansa pentru logan:)) si o venit a mei acasa.Cat despre stomacu meu,ar fi mai bine sa nu-mi amintesc...
Deci dragi tovarasi si prieteni de ocazie...va las k ma asteapta un foc de tabara hapt in Babutziu !


Niciun comentariu: