marți, 14 iulie 2009

Oblă zi!

Hhhh...atata am de zis,si ink`un pic de filozofie,k`s singura acasa!
Sor`mea s`o evaporat de cca doua zile in tabara si zic "cca doua zile" k sincer dak nu iau un calendar nu stiu nici ce luna ii,stiu k`i al naibii de cald,deci ii vara,si dupa intensa mea sete de vacantza o fi aproape august ...No cu sor`me la Moldova ,dak Moldova o vrut,dar sa nu intram in detalii pentru ca s`ar putea sa ..."să" PUNCT.
Despre io ce sa zic?!...ca dupa patru ore de chimie capu meu bubuia de informatii asa dupa cum mi`am propus din timpului bacului aproape am terminat de vazut Prison Break...si atata m`am uitat pana o fost noapte...si dup`aia am mai vazut si`un film cu`un urs. Damn cu viata! Si de plictiseala ,si de lipsa de chef de viata am ascultat o manea vreo 2 zile...asta asa ,de dragul vremurilor trecute ! Ce mai secret...k de la Gutza pana la Sistem of a Down am ascultat toate genurile muzicale ....nu de alta,da`i bine sa ai cultura muzicala:)) ( da m`am linistit de ceva vreme,mai bine zis o trecut adolescenta)
No ieri fu o zi mai rasarita ,ca am fost sa ma inscriu si stand acolo... cu Diana ,park mi`ar fi placut sa`l mai vad macar un an pe super baiatu ala :X si chiar mi`am dorit pentru cateva ore din toata inima sa merg acolo la faculta . pacat k am ispitit`o si pe Diana sa`l admire pe super baiatu ala ,k ea`i fata cuminte ,cinsita ...Mda si pacat ca doctorita ei de familie ii scrie k`i "dizarmonica" pe adeverintza medicala, cand ea defapt are un corp de invidiat:)) ."I`o fost ciuda tu Diana" ,da sa zboare:-j
Defapt despre ziua mea cu Dia vroiam sa scriu,dar nici asta nu tine,k m`am plictisit! si poate ar fi mai cinstit sa merg sa invat pana mai e liniste si pace pe pamant:)

So ...oblă noapte sa aveti:)



Niciun comentariu: