vineri, 10 iulie 2009

Nu numa ca mi`as dori,da` chiar mi`ar place...




Ce?! sa vina vacantza aia ... fir`ar sa fie de vacantza !
Ultimele zile,pe langa nervii acumulati incercand sa fac blogu asta sa arate cumva(nu k acuma ar reprezenta el ceva f speclaculos) mi`am irosit existenta incercand sa fac ceva ,si la fiecare sfarsit de zi concluzia o fost aceeasi..."ce pana... corbului ,am lucrat k numa n`am invatat" .Sincer bacu asta o fost o boala ...nu`mi revin nici in 5 ani de facultate(de park 3 nu mi`ar fi ajuns ...da asta`i alta discutie interesanta) . Pe langa faptu k dorm k Lulu de adanc , si nu ma pot trezi inainte de 10 jumate nici din gresala , ma simt toata ziua k batuta ...sau "bauta" nici nu stiu cum ii mai bine de zis ca sa`ti imaginezi.Si`api de la ora 12 pana la 15 :23 (cand vine mami de la lucru) incerc sa`nvat dejaba...k nu se prinde ,cum nu se prind nici blondele ca zici banc despre blonde.
Si constat ... k era interesant sa fiu baiat ,dar ultima data cand am facut afirmatia asta mi`o sarit un anume domn X cu o gramada de argumente contra,k`am zis "las`o ase k bine`a fi" . Da` totusi de eram baiat ma faceam sofer pe camion:)) si vorba ceie...eram baiat...nime nu avea atatea pretentii :-| Si dak as incepe sa`ti explic ca asta`i pasiunea mea,sa conduc si sa`mi explice tati despre motoare nu m`ai crede:-<>
Dar stiu ca asta face viata frumoasa.Alegerile pe care le facem azi , ne vor urmari toata viata!
Si mai stiu k dak`L vom pune pe Domnu sa aleaga pt noi,El o va face. El ,defapt,asta asteapta,sa`I cerem sa ne indrume ! Eu is cam debusolata de felu meu,pe toate planurile,dar de fiecare data cand L`am chemat din inima sa vina sa ma indrume El a facut`o !
So...nu`mi ramane nimic de facut decat sa`I cer sa fie Voia Lui:)

Cam atat pentru azi,ca am inceput cu ironie si imediat termin plangand:))
Pe data viitoare!

Niciun comentariu: