miercuri, 8 iulie 2009

Vand Vise

...de ce vand vise?!
Si nu o data mi`a fost pusa intrebarea ,si nu putine au fost interperetarile care le`am auzit !
Paaii...nu`i greu, dar nici ushor sa ma explic . Toti adoram sa visam, si nu`ncerca sa zici k nu`ti place...k si eu am trecut pe`acolo.Imi alimentam gandurile cu vise , sperante...si cat iubeam sa am in mintea mea o lume,pe care sa o colorez cum vreau eu,dak vroiam sa fie alb negru era ALB-NEGRU,dak vroiam sa fie roz...era ROZ .Toti erau niste marionete,niste papusi care actionau dupa cum zicea mintea mea...si acum te intrebi"si ce nu era bine?!" Era foarte bine cand visam ,dar iti poti tu oare imagina cum era dupa ce se termina visul?! Iti poti u imagina un vis spulberat...ei bine,dak vrei iti vand tie visul;)
Dar tu n`o sa`mi cumperi visul !
Pentru k nimanui nu`i trebuie un vis neimplinit! Tu nu ai nevoie de visul meu,pentru k le ai pe ale tale! Odata ce ai inceput sa visezi,e greu sa mai renuntzi...e k un joc al ielelor,e ca un cerc vicios,te invarti odata de doua ori...si renuntzi :) Mda...asa sunt visele ,si nu exista deosebire intre vis si cosmar,pentru ca tot vise is amandoua ! Visezi frumos acum ,si imediat nu mai e vis k e cosmar! Si pe cat de frumos era visul...pe atat de grea o sa fie trezirea din vis !
Asadar,mai vrei sa visezi?!
Hai ...mai am unu poate pe stoc ;)

P.S Nu`i ushor sa vinzi vise !

Niciun comentariu: