luni, 6 iulie 2009

3 sau 4 zile dupa bac...




...nici nu le-am terminat de numarat pe cele pana la bac si cele de dupa...si incep deja numaratoarea zilelor pana la admitere! Mda...pentru k am tras matza de coada un an intreg , si notele de la bac n`au fost tare stralucitoare da bine k l`am luat...nu pot da inapoi ...si dau la farmacie:)) Naaacazzz...biologia e nashpa...adik n`ar fi nashpa dar in liceu k si cum n`a existat materia asta timp de 4 ani in oraru meu ,sau mai bine zis in oraru profei ...k ea nu venea la clasa decat in ziua cand sa predea colegii tezele sa poata incheia media:D Chimia...uh...imi place da n`am chef sa invat ink odata ce`am invatat si pt bac:))
In fine...ceea ce merita povestit ii k ...am avut cel mai fain weekend din istorie ...
Dupa cum imi planuisem inca din timpul scolii ...weekendul de dupa bac avea sa fie ceva memorabil:D zis si facut! Mi`am stresat parintii cca 2 zile sa mergem la belis la cabana... nu s`a prea nimerit sa fie tot weekendu intru`cat tati meu drag avea de dat liceenta de transport persoane si marfa hapt acu ...

1. SAMBATA 04.07.2009

Si daca tati dadea examenu de cu zor ,si ma trezea pe la 6 ceas sa`i caut un pix k niciunu nu scrie...tot nu m`am trezit inainte de ora 11 .Dupa`amiaza se prevestea a fi una interesanta...adik una de shopping :D eu cu sor`mea in polus ...si cu mami ... pe care am avertizat`o k poate veni cu noi dak se gandeste ca are rabdareeee...sau indelunga rabdare.
Ora 14:03 min ...ne aflam in statie...24b plecase de numai 5 min iar urmatorul avea sa vina in nici maimult nici mai putin de jumatate de ora.Dupa intense dezbateri ale problemei am decis k e mai bine sa ne intoarcem dupa mashina. In urmatoarele 5 min ma aflam in casa ... cautand actele de la mashina cand aud din senin " ati uitat ceva?" Oups...tati ...se trezise...noah amu ce sa`i zic...k doar is fata pocaita...zic..."aaa...cred k mashina" :)) Bineinteles cateva min i`au trebuit sa se dezmeticeasca ...dar situatia era sub control...
Am strabatut orasul in mai putin de 15 min fara sa fac nicio gafa...am ajuns in polus,si mare`mi fu uimirea cand vazui reducerile:)) dar si mai mare`mi fu multumirea cand mi`am gasit ochelarii la care visam din luna lui martie .
Ajunse acasa cu un bagaj mare ...si incantate de cumparaturile facute... l`am facut pe tati fericit cand a aflat k i`am condus frumos mashina .

2. DUMINICA 05.07.2009

Zi cu soare si senina...:P cum sa mergem singuri la belis ?!...l`am chemat pe Cristi care nu dupa multe ore avea sa fie numit Chishty de catre Chishtyna si Andishya (park asa mi`au zis mie) ,care ne`a onorat cu prezenta sa :)
Aici s`au intamplat prea multe...baia rece din lac ,plimbarea prin padure...pauza de masa surplusul de chipsuri si seminte care ne`au dat dureri de stomac , plaja , volei , si nenea ala dragutz care ne`o plimbat cu barca pana aproape la coada lacului...ah...pesaj de vis si adrenalina...:X si notele de la bac care mi le`am aflat stand la plaja fara niciun pic de stres.
Aa...era sa uit ...shedintza foto si planurile pt un alt weekend de vis ,nooooi...cantand in jurul focului pe marginea lacului :X
Pana aici cu amintirile !
Noapte Buna!:)

Niciun comentariu: