duminică, 30 august 2009




Ma aflu la jumatatea distantei dintre trecut si viitor- ceea ce altii ar numi Prezent.Pentru mine e defapt toiu` distractiei ,si dupa cum bine ati dat cu seama ,n-am timp nici sa scriu pe blog ultimele "stiri" . Tocmai mi-am dat seama k ma aflu in mijlocu vacantei si n-am avut timp nici sa respir...si amar imi mai place senzatia asta :X .
Si`o fost o zi ,si-o fost o noapte...si`o inceput "vara in familie" . Au reusit cumva si bietii mei parinti sa faca rost de cate`un concediu si ne-am dus ... si ne`am oprit in Tasnad,dupa cum e obiceiu`:)
No si ce fain o fost...k ne-am dus singuri si ne-am gasit inconjurati de-o gramada de fratiori pe-acolo...si c-o poveste - cu doua o inceput sa ploua ! Unii o plecat si ne-am trezit singuri cand ne era lumea mai draga...Si ca sa vedeti ce face plictiseala din om,am mers si-am mancat pe-o terasa de ne-o sarit "bumbii" de la nadragi. Si mi-am facut si niste prieteni (frati crestini de 2009 ani),sau m`au facut ei prietena cu dansii:P.Si-am pierdut si doua sucuri si-o inghetata pe motiv ca-s frati crestini si nu`s frati ostasii...da asa e filmu deocamdata:))...Da` ca sa vedeti si ca ink mai exista minuni ,dupa o zi lunga si fierbinte ca aia ne-o trimis Domnu alti fratiori,partasi la bucuria noastra...si`o inceput iar sa curga nisipul prin clepsidra :D Si unde nu ne-am balacit in bazinu` ăl cu apa rece pana am racit,si-am avut parte de-un fenomen natural destul de interesant..un fel de vartej care o luat ceva scaune ,umbrele si diverse accesorii de plaja si le-o plimbat vreo juma de ora pe deasupra noastra:)) si-am mai jucat si Ligretto pana am avut bataturi in palmi,si catre seara ne-am muiat degetele`n apa calduta pana cată miezu noptii...avand povesti slabe "avec ma` soeur si un fratior X (pe care o sa-l regasesti in vreo poza ,cu sau fara cap:)) ) " ...
Nah! dupa un concediu de nota 10 cu tri astre`n frunte or venit si vremuri mai triste,ca ne-am intors la realitate:) . Si nici n-am ajuns bine-n cluj si-am ushtit`o spre tzara sa punem tara la cale...Cu maxim trei zile inainte de parastas o inceput agitatie,balamuc si-un pic de scandal k altfel nu era parastas:)) . In fine,azi a fost ziua cea mare :D Am participat la minunata slujba de liturghie in incita Bisericii Ortodoxe din comuna Camarasu si ne-am indreptat spre casa,unde "sa vezi tu petrecanie:))" mai ceva k la nunta ("ca ce-or zice oamenii dak nu facem ca restu" ,citat din bunica:)) )Noah si nacaz mare,k azi noapte ceva neamuri s`o amenintat cu drujba pentru o galeat de prune si`azi le`o fost rusine sa vina la masa:)) ...ala nacaz ! ...:)) da bine k o venit nenea Enzo,hapt din Italia :)) Asta eveniment !
Noah...si cu asta am incheiat ca tare m`as uita la un film si Domnu` sa`l odihneasca`n pace pe bunicu`:)

Niciun comentariu: